Факультет фізики, математики та інформатики

Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

ФАКУЛЬТЕТ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ

Віртуальні ігри стають реальністю?

Віртуальна реальність була всюдисущою на нещодавній виставці Electronic Entertainment Expo (E3) в Лос-Анджелесі.

Дві третини населення США дуже слабко освідомлені з цими технологіями, згідно з даними опитування, проведеного дослідницькою компанією Horizon Media. Але це не стало на перешкоді таким гігантам технологічної думки, як Sony, Oculus та HTC вдарити віртуально-електронним “пробігом” по полицях магазинів.

Виробники кажуть: йдеться про багатообіцяючий ринок, який ще тільки потрібно вивчити.

Таке враження буцімто занурюєшся в інший вимір. Епоха чорно-білого, можливо, навіть ще дозвукового кіно. Все це виглядає неймовірним, здається майже фантастикою.
Віртуальна реальність – захоплива річ, і ми пускаємось нині у довгу віртуальну подорож з тим, щоб колись досягти реального простору. Приблизно так, як ми маємо сьогодні з блокбастером. Це цікаво для розробників, цікаво для споживачів. На цьому шляху в будь-який момент може трапитись що завгодно”, – каже Джейсон Рубін, керівник розробки контенту компанії Oculus.

Компанія Sony транспортувала геймерів на іншу планету: запропонований ними пристрій працює у тандемі з консоллю PlayStation 4. Його запуск у продаж запланований на 
початок осені.

Ми перенесемо Вас у чужий світ, і ви там загрузнете, в той час, як вам потрібно рухатись цим світом, досліджувати його. За допомогою віртуальної реальності ми дамо вам змогу відчути, буцімто ви там перебуваєте насправді. За допомогою 3D-аудіо ви можете відчувати всю атмосферу навколо вас, слухаєте завивання вітру, бачите, як якісь химерні істоти плигають навколо вас. Це справді захопливий досвід”, – каже розробник Сет Луїзі.

VR -досвід також застосовують для створення “лякалок-страшилок”, самі назви яких здатні пошарпати нерви, не кажучи вже про зміст. Наприклад, геймер може уявити себе дайвером, в якого от-от закінчиться кисень, і він будь-що мусить встигнути виплисти на поверхню перш, ніж це станеться.

Одна з найцікавіших речей – передмова. Вам пояснюють, що от, ви вбрані у високотехнологічний промисловий гідрокомбінезон, який дуже добре “працює” разом із VR, адже у вас є шолом, який дає змогу миттєвого занурення у той, в технічному сенсі доволі обмежений простір. Тут головне – не техніка, а інспірація. Хоч дехто (а таких чимало) безнадійно плутає ці два поняття”, – зазначає розробник Девід Чен.

За деякими оцінками, ринок віртуальної реальності у найближчі чотири роки формуватиме не тільки відеоігрове поле. За ним – майбутнє таких сфер, як охорона здоров‘я,освіта, професійна підготовка.

Виставку у Лос-Анджелесі протягом 4 днів (14-16 червня) відвідали 50 тисяч людей.

Запропонувати новину!

Надсилайте Ваші пропозиції на

kuria.nastya@gmail.com

з поміткою "НА САЙТ ФМФ"

ЗВ'ЯЗАТИСЯ З НАМИ

Ми в соціальних мережах.

ФОТОГАЛЕРЕЯ
Ви тут: Головна Новини сучасної науки Віртуальні ігри стають реальністю?